Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 15:31:24 +0200

Tere!

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/03015 
aadressile Kastre vald, Koke küla, Kuuste alajaam // Tordi // Luunja vald, 
Lohkva küla // Roiu alevik, 22260 Vana-Kastre - Roiu tee L2 // Tartu 
maakond, Haaslava vald, Koke küla, Kastre vald, Koke küla, Alajaama tee // 
Kuuste alajaam // Lumina // Tordi // Päkste küla, Veskipõllu // Põlva 
maakond, Põlva vald, Põlva linn, Energia tn 1 // Tartu maakond, Haaslava 
vald, Koke küla (L097 Anne - Kuuste 110 kV õhuliin, L141 Kuuste - Põlva 110 
kV õhuliin) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: 110 kV õhuliini projekti kooskõlastamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27267254>  (menetlus nr: 
473525), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 25.02.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (TÕNU MURU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister